PlutoniumT6 - Veel Gestelde Vragen

• Project Moderator

Hierbeneden staan een aantal veel gestelde vragen over Plutonium T6

V: Heb ik Call of Duty Black Ops II nodig van Steam om Plutonium T6 te spelen?
    A: Nee, maar je wordt alleen met een geldige kopie geholpen door Plutonium staff. Als je het spel niet van Steam hebt, zal de Plutonium staff kunnen weigeren om te helpen. Je zou wel hulp kunnen krijgen van onze community.

V: Kunnen jullie mij laten zien hoe ik het originele spel kan krijgen zonder het van Steam te kopen?
    A: Nee, Plutonium ondersteunt geen illegale kopieën. Om onze mod te gebruiken kun je het beste het originele spel kopen van Steam. Om het verspreiden van illegale kopieën tegen te gaan zal de Plutonium Staff ingrijpen waar nodig.

V: Hoe installeer ik de Plutonium T6 mod?
    A: Volg DEZE video om te leren hoe je Plutonium T6 installeert.

V: Kan ik Plutonium T6 combineren met andere mods? Zoals Redacted?
    A: Ja, alle aangepaste bestanden van Plutonium T6 staan in één folder zodat de originele bestanden niet worden gewijzigd.

V: Als ik Plutonium T6 opstart krijg ik een authenticatie error, wat moet ik doen?
    A: Meestal wordt dit probleem veroorzaakt doordat er verkeerde inloggegevens zijn ingevuld. Zorg ervoor dat je account op de officiële Plutonium website geverifieerd is en dat je wachtwoord en gebruikersnaam correct zijn ingevuld. Om je account te verifiëren moet je op de activatie link klikken die je via de mail hebt ontvangen.

V: Is er een console aanwezig in Plutonium T6?
    A: Ja, druk op de tilde toets (~) van je toetsenbord terwijl je het spel open hebt. De tilde toets bevindt zich boven de ‘tab’, links naast de ‘1’ en onder de ‘Esc’ op de meeste QUERTY-toetsenborden.

V: Ik ben naar het originele menu gegaan om mijn classes en/of opties te veranderen. Hoe kom ik weer terug in het Plutonium T6 menu?
    A: Open de in-game console, typ in XUI, en druk op de Enter toets om het Plutonium T6 menu te herladen. In de toekomst zal er een knop komen waarmee je snel terug naar het Plutonium T6 menu kan.

V: Werkt Theater Mode?
    A: Nee, Theater Mode wordt op dit moment niet ondersteund.

V: Kan ik een dedicated server hosten op Plutonium T6?
    A: Ja, Plutonium T6 ondersteund, door wachtwoord beveiligde, dedicated server die door iedereen gehost kunnen worden.

V: Kan ik een custom game maken met bots?
    A: We hebben liever dat mensen dedicated servers hosten maar custom games zijn alsnog ondersteund.

V: Ondersteund Plutonium T6 zombies?
    A: Ja, we zijn zeer blij om te vertellen dat we dedicated zombie servers ondersteunen! Alle maps, ook DLC’s, zijn ondersteund.

V: Kan ik een custom game hosten voor zombies?
    A: Op dit moment wordt dit nog niet ondersteund. We raden aan om een dedicated server te gebruiken als je zombies wilt spelen.

V: Hoe kan ik een zombie server betreden waar een wachtwoord op zit?
    A: Open vóór het openen van de server lijst de in-game console en typ in: password passwordofserver. Druk vervolgens op Enter. Nu kun je de server lijst openen en de server betreden met het wachtwoord.

V: Ondersteund Plutonium T6 ook mods?
    A: Basis mods worden vanaf de release ondersteund. Servers kunnen B3 gebruiken als voorbeeld. Op het moment dat we alle belangrijke bugs hebben opgelost, zal “modding” verder worden uitgebreid.

V: Zal de zombie mode mods ondersteunen?
    A: Ja, handleidingen en meer toepassingen zullen verschijnen na de release.

V: Zal de Plutonium T6 mod een Anti-cheat hebben?
    A: Ja, een anti-cheat is aanwezig vanaf de release. Het systeem zal gelimiteerd zijn en er kunnen zich bugs opdoen in het begin.

V: Hoeveel spelers kunnen in één zombie server?
    A: Het maximale aantal spelers in één zombie server is 8. Onthoudt dat er een bug op dit moment is die ervoor zorgt dat de score van spelers alleen via het scorebord bekeken kunnen worden.

V: Welke mods kunnen we spelen in zombies?
    A: GunGame en SharpShooter - Bij GunGame veranderd je wapen elke ronde en bij SharpShooter bij na elke 30 seconden.

Q: Zullen jullie custom content toestaan zoals wapens en maps?
    A: Ja, ons plan is om maps van andere spellen in zowel zombies als multiplayer te integreren. Dit zal niet meteen bij/na de release zijn.

Q: Kan ik alles ontgrendelen in Plutonium T6?
    A: Ja, open de in-game console en typ in: unlockall. Denk eraan dat je soms een volledig spel moet spelen voordat je stats worden opgeslagen.

Q: Waar kan ik hulp krijgen voor Plutonium T6?
    A: https://forum.plutonium.pw/category/34/t6-support of in de #T6_Support channel in onze Discord server.

Q: Mijn antivirus geeft aan dat Plutonium of een van de bestanden een virus bevat, wat moet ik doen?
    A: Er is geen manier om te bewijzen, zonder open source te gaan, dat Plutonium geen virussen bevat. De virus waarschuwingen kun je beschouwen als een vals-positief. Als je ons en de community vertrouwd maar er toch bestanden worden verwijderd of geblokkeerd door je antivirus, kun je de Plutonium T6 map toevoegen in de lijst van mappen die uitgesloten moeten worden van scans.

Q: Hoe kan ik Plutonium helpen?
    A: Vertel je vrienden over ons en speel samen met ze. Speel ook eens onze iw5 mod of praat mee op onze Discord server. Je kunt ook doneren, hierbij ontvang je VIP rechten: https://forum.plutonium.pw/topic/473/vip-rewards/

Locked