Skip to content
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Donate
Collapse

Plutonium

  1. Home
  2. Temas De Español
  3. Ayuda con el mapa de Origins

Ayuda con el mapa de Origins

Scheduled Pinned Locked Moved Temas De Español
5 Posts 4 Posters 364 Views 1 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • ItsDasty_ Offline
    ItsDasty_ Offline
    ItsDasty_
    wrote on last edited by
    #1

    Esto me pasa SIEMPRE que juego en solo, no me deja correr el mapa.
    Aqui el link para que vean en video lo que siempre sucede:

    https://drive.google.com/file/d/1mcNcf5p-1D0F3-M4ESReId1BMmsj3k7s/view?usp=sharing

    1 Reply Last reply
    0
    • Resxt Resxt moved this topic from BO2 Client Support on
    • DeadEngine48 Offline
      DeadEngine48 Offline
      DeadEngine48
      wrote on last edited by
      #2

      Hermano proba en iniciarlo de con el juego individual, O sino a mi me pasaba varias veces al comienzo cuando instale Plutonium pero despues de un rato me dejo de pasar.Sino proba que te invite un amigo y metete

      ItsDasty_ 1 Reply Last reply
      0
      • AzzyEggnog Offline
        AzzyEggnog Offline
        AzzyEggnog
        wrote on last edited by
        #3

        hermano, como le hiciste para tenerlo en español? hasta tiene selector de dificultad, como lo hiciste?

        1 Reply Last reply
        0
        • DeadEngine48 DeadEngine48

          Hermano proba en iniciarlo de con el juego individual, O sino a mi me pasaba varias veces al comienzo cuando instale Plutonium pero despues de un rato me dejo de pasar.Sino proba que te invite un amigo y metete

          ItsDasty_ Offline
          ItsDasty_ Offline
          ItsDasty_
          wrote on last edited by
          #4

          DeadEngine48 Intente en todos los modos, hasta en Lan Mode, pero anda, con un amigo si puedo, pero pues quiero intentar hacer el easter egg solo.

          😞

          1 Reply Last reply
          0
          • yungsnoth Offline
            yungsnoth Offline
            yungsnoth
            wrote on last edited by
            #5

            chicos porque no jugamos unas buenas partidas estaria crear un grupo en whatsapp y juntar jugadores para armar partidas buenas.

            1 Reply Last reply
            0

            Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

            Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

            With your input, this post could be even better 💗

            Register Login
            Reply
            • Reply as topic
            Log in to reply
            • Oldest to Newest
            • Newest to Oldest
            • Most Votes


            • Login

            • Don't have an account? Register

            • Login or register to search.
            • First post
              Last post
            0
            • Unread 0
            • Recent
            • Tags
            • Popular
            • Users
            • Groups
            • Donate