Skip to content
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
  • Donate
Collapse

Plutonium

  1. Home
  2. Sujets Français
  3. BO2 Zombie

BO2 Zombie

Scheduled Pinned Locked Moved Sujets Français
6 Posts 2 Posters 552 Views 1 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • xSUNSET15x Offline
    xSUNSET15x Offline
    xSUNSET15x
    wrote on last edited by
    #1

    Bonsoir, je n'arrive plus a lancer BO2 Zombie !!?

    1 Reply Last reply
    0
    • Resxt Offline
      Resxt Offline
      Resxt
      Plutonium Staff
      wrote on last edited by
      #2

      Explique là ca veut rien dire

      xSUNSET15x 1 Reply Last reply
      0
      • Resxt Resxt

        Explique là ca veut rien dire

        xSUNSET15x Offline
        xSUNSET15x Offline
        xSUNSET15x
        wrote on last edited by
        #3

        Resxt Capture d’écran 2022-10-23 084012.png

        Hier soir j'arriver a lancer plutonium, et quand je cliquer sur play pour BO2 Zombie tout ce fermer. Maintenant je n'arrive carrément plus a lancer plutonium.

        1 Reply Last reply
        0
        • Resxt Offline
          Resxt Offline
          Resxt
          Plutonium Staff
          wrote on last edited by
          #4

          Tu as fais quelque chose de bizarre. On dirait que tu as pris l'exe du launcher auquel il ne faut pas toucher et que tu l'as déplacer sur le bureau ? Il ne faut pas faire ça

          Télécharge plutonium.exe depuis la doc d'installation et utilise ça et rien d'autre comme launcher

          xSUNSET15x 2 Replies Last reply
          0
          • Resxt Resxt

            Tu as fais quelque chose de bizarre. On dirait que tu as pris l'exe du launcher auquel il ne faut pas toucher et que tu l'as déplacer sur le bureau ? Il ne faut pas faire ça

            Télécharge plutonium.exe depuis la doc d'installation et utilise ça et rien d'autre comme launcher

            xSUNSET15x Offline
            xSUNSET15x Offline
            xSUNSET15x
            wrote on last edited by
            #5

            Resxt D'accord merci

            1 Reply Last reply
            0
            • Resxt Resxt

              Tu as fais quelque chose de bizarre. On dirait que tu as pris l'exe du launcher auquel il ne faut pas toucher et que tu l'as déplacer sur le bureau ? Il ne faut pas faire ça

              Télécharge plutonium.exe depuis la doc d'installation et utilise ça et rien d'autre comme launcher

              xSUNSET15x Offline
              xSUNSET15x Offline
              xSUNSET15x
              wrote on last edited by
              #6

              Resxt C'est bon ca re marche nickel, merci bcp !

              1 Reply Last reply
              0

              Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

              Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

              With your input, this post could be even better 💗

              Register Login
              Reply
              • Reply as topic
              Log in to reply
              • Oldest to Newest
              • Newest to Oldest
              • Most Votes


              • Login

              • Don't have an account? Register

              • Login or register to search.
              • First post
                Last post
              0
              • Unread 0
              • Recent
              • Tags
              • Popular
              • Users
              • Groups
              • Donate