Skip to content
  • 0 Unread 0
  • Recent
  • Tags
  • Popular
  • Users
  • Groups
Collapse

Plutonium

1. Home
  2. Sujets Français
  3. brownies server SND sniper only

brownies server SND sniper only

Scheduled Pinned Locked Moved Sujets Français
3 Posts 2 Posters 1.1k Views 1 Watching
  • Oldest to Newest
  • Newest to Oldest
  • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • wolficodundefined Offline
    wolficodundefined Offline
    wolficod
    wrote on last edited by wolficod

j aimerai pouvoir prendre contact avec un admin car l'un de vos admin viens de me ban sans aucune raison juste parce que il c est senti directement vexer par une petite remarque sur son gameplay.
    il a jouer derriere la voiture bleu et j ai juste gentiment ecris (ga*car ???) parce que pour moin que lui j ai pris direct un warning.
    il s agissais de " damp hands" qui en plus a trouver normal de ban direct sans meme discuter.
    merci de me recontacter mes meilleurs salutations

muntekmmaundefined 1 Reply Last reply
    0
    • wolficodundefined Offline
      wolficodundefined Offline
      wolficod
      wrote on last edited by

il recommence encore damp hands abuse de ses pouvoir d admin je pense qu'il faudrait lui retirer ses permission je vous pris de me contacter au plus vite svp

1 Reply Last reply
      0
      • Resxtundefined Resxt moved this topic from BO2 Server Hosting Support on
      • wolficodundefined wolficod

j aimerai pouvoir prendre contact avec un admin car l'un de vos admin viens de me ban sans aucune raison juste parce que il c est senti directement vexer par une petite remarque sur son gameplay.
        il a jouer derriere la voiture bleu et j ai juste gentiment ecris (ga*car ???) parce que pour moin que lui j ai pris direct un warning.
        il s agissais de " damp hands" qui en plus a trouver normal de ban direct sans meme discuter.
        merci de me recontacter mes meilleurs salutations

muntekmmaundefined Offline
        muntekmmaundefined Offline
        muntekmma
        wrote on last edited by

wolficod dcp ta reussi ? Moi jen ai marre je suis ban a jamais aussi

1 Reply Last reply
        0

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.

Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.

With your input, this post could be even better 💗

Register Login
        Reply
        • Reply as topic
        Log in to reply
        • Oldest to Newest
        • Newest to Oldest
        • Most Votes

• Login

• Don't have an account? Register

• Login or register to search.
        • First post